MY BLOG REVIEW

by - 22:25

Terharu.

Hahaha.. entah. Aku tak tahu sejak bila ada orang review blog aku yang tersangatlah membosankan ini. Terima kasihlah sebab menziarahi blog yang entah pape ni. huhu 

* rumah banjir dengan air mata keterharuan *

buruk betul ' keterharuan ' tu. teringat ikan haruan? 





This lovely review is from Auni Liyana



" Cuba teka apa yang aku syok dekat blog ni , teka-teka?!

Sebab blogger ni masih muda , lahir tahun 2001. Generasi 2000 dah ni. Aku 199* Ahaaa taknak cakap ah nanti nampak tua , ok2 aku still 20 tahun lagi, muda en? hahahahahaa

Then, penulisan dia serius but berunsurkan cute-cute sikit hehehe. Sorry dik akak buat review entah pape. Aku go through dia punya blog hahaha sebenarnya link dia tu adalah maksud nama dia dalam bahasa melayu. Nama yang diberi Naseha Syahira binti Md Razali. Ok baru tahu hehehe :) Nama gelaran dia Nas.

Blogger ni juga menekankan aspek penulisan dalam Bahasa Inggeris. Simple and nice. Baguslah jugak sebab dapat improve kita punya English. The more you write the more you learn kan? Teruskan ya. "




thank you again. ^^  Lepas ni nak buat jugalah.. hohoho~~ 








You May Also Like

0 comments