WHAT TO DO AFTER SPM??

by - 01:36

Assalamualaikum manusia sekalian.

Aku nak jadikan tu trademark aku boleh ak? pffttt

credit to the owner

Aku sebenarnya tak tahu nak letak gambar apa. Aku letak gambar ni sebab selalunya lepas SPM ramai yang akan hang out dengan kawan-kawan. 

Ok gaiser, entri yang lepas aku ada kata yang aku ada plan beberapa perkara untuk dibuat sepanjang aku bercuti ni. So, for this entry aku akan share dekat korang apa yang aku nak buat. There's no specific timetable or sth. It just a simpe list benda-benda yang aku terfikir nak buat. Aku tak tahulah korang akan terhibur atau tak dengan entri kali ni sebab dia macam personal life hidup aku, takde kena mengena pun dengan hidup korang en. 


THINGS I WANT TO DO AFTER SPM!

  1. New look for my blog
  2. Ambil lesen memandu
  3. Start my healthy life journey
  4. Hang out with HANANIQA (my bestfriend)
  5. Belajar main gitar
  6. Menari banyak-banyak hahahahahaa
  7. Belajar masak (of course nanti takleh kawen uhukuhuk!)
  8. Terlibat dalam sukarelawan or fasilitator
  9. Participate in online international competition
  10. Giveaway blog
  11. Cari scholarship
  12. Kerja
Actually aku ada senarai banyak gila aku tulis before SPM dekat buku nota aku. Tapi haritu aku mengemas so, aku rasa aku dah recycle buku aku tu. Dan sekarang...... aku..... sangat murung. Jadi ini jelah yang aku boleh fikirkan pada jam 1:22 AM . Alkisahnya aku tertidur lepas maghrib sampai pukul 9:45. Tu yang mata segar gila-gila punya! 

Berdasarkan list yang aku buat kat atas tu, banyak jugalah yang aku dah buat. Aku dah tukar design blog aku daripada pink jadi hitam putih yang gojes maveles and sesuai dengan aku yang membosankan ni. Esok pula aku akan keluar dengan kawan aku. Tapi incomplete punya geng huhuuuuu... Aku dah start belajar main gitar. Actually aku dah pernah main gitar. Tapi kali ni belajar main lagu lain pula. 

Kaki aku tengah sakit jadi tak dapat nak menari. uhuhuhuuu.. Yang lain-lain tu tak berjalan lagi. Harapnya dapat capailah hehehe..





Korang lepas SPM buat apa?




You May Also Like

0 comments