THE LITTLE FELLA'S

by - 12:03

Hello, Assalamualaikum.

Hari ni aku rasa productive walaupun bangun lewat. Ahahaha.. Aku bangun pukul 8:45 pagi tapi dah subuh lah. Aku tidur balik. Aku rasa productive sebab aku baru je lepas workout setelah sekian lama. Aku tulis entry ni pun aku tak mandi lagi. (Ah, teruknya) So, lepas ni aku nak pergi MANDEYYYYY...



 So, hari ni aku nak join satu segmen bloglist "The little Fella's". Comel en nama dia? Tapi aku tak faham pun sebenarnya fella's tu apa. er.. hehe. So guys, bloglist ni untuk 5 bulan tau gais. 5 BULAN hokey. Starting from Jan 2019 - Mei 2019. Korang boleh pakat-pakat nak join sebab penyertaan hanya dibuka sehingga 31 Disember 2018. Untuk syarat-syaratnya sangatlah simple. Aku malas nak tulis, jadi korang tekanlah banner kat atas tu okay. 




Aku nak buat satu entry khas untuk arwah atuk aku yang baru sahaja meninggal hari jumaat yang lepas. 14 Disember 2019. Harapnya dapat memberi ibrah pada kita semua yang masih diberi roh dan jasad oleh Allah Azza Wa Jalla. Al-fatihah. 




You May Also Like

3 comments

  1. terima kasih join.. Al-fatihah buat arwah atuk awak.

    ReplyDelete
  2. Selamat bersegmen :)
    Singgah dari segmen yg sama.

    https://akukaudansesuatu.blogspot.com/2018/12/the-little-fellas.html

    ReplyDelete