GIVEAWAY DUIT RAYA: IG @fifarasol_ds

by - 10:16

 ASSALAMUALAIKUM


    Hi semua! Harap korang semua masih ada lagi lah dekat sini. Saya tengok dekat statistics blog ni alahaiiii sendu teramat! Tapi nak buat macam mana, posting pun tak buat. Nak mengharapkan ada orang jenguk. Memong idok ler! Instagram pun dah lama tak post, tak update story. Macam hilang dari radar lah senang cerita haa. Sebenarnya saya tak hilang pun, hidup je lagi ni ha. Cuma sibuk dengan study dan business. 

"Eh? Naseha buat business? Sejak bila?"

    Yaaa saya ni berbusiness. Business dropship. Dah lama dah start sebenarnya daripada tahun lepas. Tapi tulah, tahun lepas tak buat sales langsung! Saya start buat sale masa bulan March tahun ni (2021). Nanti saya akan ceritakan secara details tentang perjalanan business saya ni di entry yang akan datang. Yang tak tahu bila tu lah, haaa macam biasa 😂. Maaf lah ye, sibuk betul dengan study ni. Tak tahulah kenapa, semester ni terasa sangat-sangat sibuk dan stress. Semoga Allah permudahkan urusan saya. 

    Okay, let's go back to the topic! Hari ni Syahira nak share dekat korang, giveaway yang korang boleh join untuk dapatkan duit! Iaitu "GIVEAWAY DUIT RAYA BY @fifarasol_ds". Korang jangan risau tau pasal giveaway ni sebab penganjur dia ialah saya sendiri. Haa manalah tahu kan ada yang terfikir ni scam ke apa. TAK. Giveaway ni bukan nak scam orang. Giveaway ni saya buat untuk menggembirakan orang lain di hari lebaran yang akan datang. Saya tahu ada yang sedih tak dapat balik raya dan sebagainya. Jadi, sedikit sebanyak, dapatlah saya bantu orang untuk rasa gembira. Dan atas asbab itu juga, semoga Allah permudahkan urusan saya. Aamiin

Senang je steps untuk korang menang giveaway ni. Boleh rujuk dekat gambar di bawah okay! 


    Korang boleh pergi ke link ni untuk join:- https://www.instagram.com/p/COgqrZ7s1P9/?utm_source=ig_web_copy_link

    Okay itu sahaja. Terima kasih untuk sesiapa yang join! 

You May Also Like

1 comments