KICIWA

by - 10:54



" Assalamualaikum, papa sihat? "

" Waalaikumussalam.. haa sihat. sya kata keluar tadi macam mana boleh call? " 

Aku blur. Tengok jam dah pukul 11. Memanglah boleh call. Berkerut sejuta kening aku.

" lahh.. sya outing petang. Ni kan dah malam bolehlah call " Aku jelaskan aktiviti aku pada hari ini.

" ouh, dah malam eh? " 

tepuk dahi. Apa ni papa? huhuuuuuu

" haahlah dah malam." 

" ouh.. papa tidur. "

Aku mula mencerna otak mengatakan papa tidur seharian sampai tak perasan dah malam.

" yelah, malam kan untuk tidur. " papa berbicara lagi.

Ok ni sumpah aku tak faham. Dah macam soalan edmet aku tak mampu nak brain topik ni lagi! agagaggagaaaaa..

" sya nak cakap dengan puteri tak? " puteri tu adik aku.

" taknaklah. sya call ni sebab nak dengar suara papa. I miss you soooo muchhhh " dengan penuh perasaan aku ungkapkan kata-kata sweet yang boleh mencairkan ni kau tahu

tiba-tiba kan...

" sya, papa ngantuklah "

huwarghhhhhhhhh!! sumpah koyak. huhu papa.. anak papa ni rindu teramat ni. waduh sakitnya tuh di sini! huhuuu 

I kiciwa you know tapi nasib baik diaorang datang ziarah minggu ni. Nanti aku nak mengadu kat mama pasal ni. ehee * keluar tanduk * tapi kecewa-kecewa aku pun takkan mampu pudarkan rasa sayang ni pada papa. Luv you~~ 






You May Also Like

1 comments

  1. bertabah lah dik hehe.. biasa orang tua nie cepat letih dan mengatuk, lain macam kita nie muda ..jangan kiciwa sangat okey :)

    ReplyDelete