AKU DAH MERDEKA WEYY!!

by - 23:18

Assalamualaikum manusia sekalian.

Bagi yang mengikuti blog aku dah lama, dia sedar lah kot blog aku ni dah berwajah baru. Takde lagi kaler-kaler pink yang feminin dan menggelikan sesetengah orang yang jijik dengan warna pink. Aku tak suka pun warna pink tapi aku pun tak faham kenapa aku kalau design blog aku mesti ada juga warna pink. Kenapa eh??? 

................

so sekarang ni aku tukar jadi warna hitam putih. Kaler yang sangatlah simple and plain just like me. Ye, aku seorang yang sangat simple dan plain dan kebanyakan combination baju aku pun warna hitam dengan putih je. Aku tak pakai mekap, minyak wangi, pelembab bibirlah hape kebenda entah korang yang perempuan ni pakai. Kamus aku cuma ada sunblock Tia Amelia, pencuci muka eversoft dengan bedak compact Pixy. Itu jelah bespreng aku. Tapi lawa je kan? *angkat kening

Disebabkan aku baru tukar design blog aku ni, blog aku ni secara jelasnya aku ambik orang punya template je sebab kalau nak aku buat design coding semua sendiri tu macam tahun depan jah baru nak siap. Aku pula tengah rindu gila nak cakap sorang-sorang dekat blog aku ni en. Nak post dekat blog design yang lama tu tak lalu lah pula. Tu yang aku jenohnya mencari, mengdownload (maaf kerana mencemarkan bahasa melayu) guna template orang. Tapi naise je kan. So, korang jangan nak menggatal tekan-tekan widget kat atas ngan sidebar ni sebab dia tak function pun lagi. Nantilah aku mengf(x)kan bendalah tu. *sape belajar edmet paham kihkihkih

gambar ahli dorm je mampu sebab aku tak bergambar lepas habis SPM


Alhamdulillah, 6 Disember 2018, secara officialnya aku dah habis zaman persekolahan aku, aku dah habis SPM, aku dah jadi helang. Alhamdulillah. Tapi tulah en, aku tak sujud syukur lagi do. uhukuhukuhuk... Nanti aku buat inshaallah. Tapi kalau bersyukur dalam hati je cukup tak? eheeeeee..

Budak sains habis dulu, dan diaorang punya melalak habis SPM sampai asrama dengar. Menjerit teruk gila. Lelaki aku tak kisah sangat, tapi bila perempuan sampai mengilai tu macam....... er... boleh lek kot? Aku dengan geng-geng budak akaun semua tahan je hati yang terbakar sebab jeles tengok kawan-kawan lain semua dah merdeka kitorang belum lagi. Dahlah minoriti!! Sumpah rasa kena sisih!! uhuuhuuuu... Adalah kawan aku yang menangis tengok diorang merdeka dia belum an. Aku pura-pura tak nampak je sebab..... entahlah biar dia tak malu kot.

Tapi aku tak rasa apa. Mula-mula tu adalah rasa macam risaunyalah nak dengar diorang melalak merdeka merdeka semua tu. Tapi meleset rupanya. Aku macam takde perasaan. Lagi takde perasaan bila aku dah habis SPM. Keluar bilik peperiksaan tu semua duk "MERDEKA! MERDEKA!" aku diam dan aku rasa kosong. Aku rasa hilang, aku rasa takde pape. Otak aku pikir mana mak aku je yang tak nampak keretanya. Kenapa tak datang lagi????????! uhuuuuuuuu~~

Aku pun tak tahu nak cerita apa untuk entry merdeka ni. herm...



Aku adalah plan sikit-sikit an nak buat apa. Nanti aku share dekat post seterusnya. Inshaallah. Pastu en, aku terfikir nak buat giveaway kalau ada rezeki lebih ke kan. Selain menaikkan trafik blog dapat juga pahala menggembirakan manusia lain. heheee *nampak niatnya apa di situ. uhuk! Takdelah wey, blog aku ni dah kelam tanpa visithor kau tahu tak? Memanglah aku suka cakap sorang-sorang tapi kalau ada orang sedar kewujudan aku tu better lah en. Takdelah lonely. Dahlah aku tengah rasa lonely ni. uhuhuu








You May Also Like

0 comments