p.s.y.c.h.o

Just a simple entry for this time.

Nak luahkan perasaan takut dan risau dengan PAT yang bakal menjelang. 

Minggu depan nak exam dan aku tak revise apa-apa pun lagi. Homework bertimbun macam gunung Everest. Nak pandang pun dah tak lalu. Rasa nak koyak-koyak je buku-buku tu. Ya.. Aku tahu nampak kejam. Sebab tu aku tak buat. Sebabtu otak aku fikir idea lain pulak.

PLAN: HANCURKAN DIRI SENDIRI

This is how it will work.

Tak payah tido.

haha.

In order to get done all the homework and do revision.

Wish to have a cup of coffee every night.










Really need someone to give me some motivation.

Ya allah bantu aku.

Sori sebab entry ni nampak macam psycho. Tapi aku mungkin ended up buat benda ni jugak. Hopefully balik rumah ni tak kena marah sebab buat kerja gila ni.

Wish me luck and please don't be like me.

1 comment:

  1. Jgn mcm tu. Study kena relax. Study kena enjoy. Jgn pressure diri. Bila masa rehat kena rehat. Barulah apa yang kita belajar tu boleh kekal dalam kepala. Banyakkan ibadah. Ingat, Allah bantu hambaNya yg igt padaNya.

    ReplyDelete